درباره من

۲۵ آذر ۱۳۹۱

جرم: مادر ستار بهشتی‌ بودن


نام : گوهر عشقی، جرم: مادر ستار بهشتی‌ بودن نام : گوهر عشقی، جرم: مادر ستار بهشتی‌ بودن 

وبلاگ نویس را می‌کشند و مادرش را میزنند این است سرزمین امام زمان 

اين سربازان امام زمان از چه مي ترسند. از گريه مادرپيري براي فرزندش بيمناكندبه خدا سربازان يزيد هم اينگونه نكردندآيا مي دانيد كه اولين مجلس عزاداري براي  حسين را خود يزيد ترتيب داد. و آن را برهم نزد علي رغم اينكه  زينب هر آنچه لازم بود گفتاو  سربازانش كاري نكردند.

اینهم از مردم سلحشور ایران آدم شرمش میشه برای آزادی خودشون هم منتظر کشورهای خارجی نشستند

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من



وبلاگ نویس را می‌کشند و مادرش را میزنند آیا این است سرزمین امام زمان، اين سربازان امام زمان از چه مي ترسند. از گريه مادر پيري براي فرزندش بيمناكند به خدا قسم که سربازان يزيد هم اينگونه نكردند.
آيا مي دانيد كه اولين مجلس عزاداري براي حسين را خود يزيد ترتيب داد و آن را برهم نزد علي رغم اينكه زينب هر آنچه لازم بود گفت و سربازانش كاري نكردند.
...
اینهم از مردم سلحشور ایران آدم شرمش میشه، برای آزادی خودشون هم منتظر کشورهای خارجی نشستند.

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر