درباره من

۶ دی ۱۳۹۱

ایستاده مردن آرزوی من است

ما مردم درد کشیده‌ای هستیم ترسی‌ از کسی‌ نداریم همیشه آماده ایم . وظیفهٔ ما بیان حقایق و گرفتن حقمان است.سخنی که محمد ملکی‌ فعال پر سابقه ملی‌ مذهبی‌ در نامه‌ای که برای رهبر نوشته بود و خامنه ای خواسته بود که کناره‌گیری کند. آقای ملکی‌ اولین استاد دانشگاه بد از انقلاب بود . ایشان به دلیل مخالفت با دولت با داشتن ۸۲ سال سنّ و در زمانی‌ که در شرایط سخت بیماری به سر می‌برد زندانی شد و سال‌های زیادی رو در زندان سپری کرد . درد من نیست درد یک ملت است . درد ما همین است که در یک مدرسه بچه های گل مملکت، برشته و سوخته می شوند، درد ما زلزله زدگان هستند، یا اینکه به زودی چهلم ستار بهشتی (وبلاگ نویسی که در زندان کشته شد) است، من و امثال ما این درد ها را داریم و به همین دلیل می نویسیم و می گوییم و فکر می کنم این یک وظیفه است و بر هیچ کسی هم منت نداریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر